En blogg om tre livsnödvändiga punkter i en mans liv.. Poker, Sex och Öl

Favoritställning?

För min egen del så har jag nog ingen särskild favorit.
Jag älskar att exprimentera, både ställningar och platser. För min del är offentliga platser inget större problem, det gör bara det hela mycket mer spännande. Att utnyttja sin kropp och fantasi fullt ut är hur trevligt som helst och  gör det hela mycket mer passionerat.
Jag gillar att ha det hårt och lekfullt.

Hur vill ni ha det? Någon favoritställning eller plats? 


Nästan alla ställnignar har något namn och
just denna kallas för Lotus


Kommentarer


Postat av: Sasha

Exprimentera är roligt, blir ju tråkigt i längde om man kör på samma hela tiden :)

2010-11-16 @ 21:40:13
URL: http://sashas.se
Postat av: Sophie

Tycker också det är väldigt kul att exprimentera!

Men favorit ställning måste nog ändå vara doggy :)

2010-11-18 @ 13:59:21
URL: http://ettlivsomblondin.blogg.se/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

RSS 2.0