En blogg om tre livsnödvändiga punkter i en mans liv.. Poker, Sex och Öl

Harry potter ger sex

Tja.
Det är tänkt att ni läsare skall skicka in era egna sexhistorier men tänkte börja lite här själv.

Jag måste säga att Harry potter är en väldigt bra film då varje gång jag försökt titta på den med min tjej så slutar det med att fem till tio minuter in i filmen börjar vi bli väldigt "gosiga" om ni förstår vad jag menar ;).
Sen är vi snart igång och knullar genom hela filmen och är oftast färdig ungefär tills eftertexterna börjar xD.

För nån månad sen skulle vi ge ett försök att titta på just denna och som vanligt så fann vi varandra mycket mer intressant än filmen.
Det tog inte lång tid innan vi var igång och knullade hus i helvete och varenda millimeter av sängen utnyttjades väl.
Det lustiga med detta var att när vi var färdiga, svettiga och utmattade, såg vi någonting roligt.
Det visade sig att fjärrkontrollen till tv:n hade legat i sängen och på skärmen hade det dykt upp en meny som vi inte hade en aning att den ens existerade även då vi haft tv:n väldigt länge och utnyttjat de flesta funktioner på den.

Vem kunde ana att man kunde upptäcka helt nya saker på sina egna prylar genom att utnyttja sina kroppar och tillfredställa varandra till fullo xD


Kommentarer


Postat av: ninetythree secrets

hahaha, frågan är bara hur ni ska hitta tillbaka till den menyn sen ;)

2010-11-17 @ 18:28:49
URL: http://ninetythreesecrets.com/

Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

RSS 2.0