En blogg om tre livsnödvändiga punkter i en mans liv.. Poker, Sex och Öl

Hur man spelar nätpoker med riktiga pengar helt gratis

Hej på er.
Poker på nätet är något som är fantastiskt roligt och jag antar att du som hittat till denna sida antingen spelar eller har ett intresse av att spela.
Det finns många bra sidor och klienter där du kan spela med låtsaspengar utan att behöva göra någon insättning, men problemet är dock att du kan inte tjäna något på det och dessutom får man inte samma ''kick'' av att spela med låtsaspengar.
Därför har jag nu tips till er alla som vill spela med riktiga pengar utan att behöva sätta in.

Håll i er....

''Freerolls!''
Juste. Freerolls är det som gäller. När jag började med nätpoker så gjorde jag som så att jag registrerade mig på winner poker och spelade freeroll. Det visade sig tydligen att jag inte var helt kass ändå och vann lite drygt en dollar på kanske 4e plats eller liknande. Bara en vecka senare hade jag spelat upp mig till ca. 70SEK och då spelade jag ändå väldigt sällan då jag hade mycket annat att hinna med på jobbet och i hemmet.

Senare kommer jag lägga ut massa tips till alla nybörjare om bland annat hur ni "lättare" kan ta hem prispengarna i freerolls på nätet ;)

Kommentarer



Kommentera:

Namn:

E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig.
Trackback

RSS 2.0